Натрупване на точки
Точките в лоялната програма се трупат автоматично при всяка успешна поръчка, направена на сайтовете на ЛАПТОП.БГ ЕАД. За всяка изхарчена сума вие получавате определен брой точки, които се добавят към вашия акаунт (след изтичане на 14-дневния срок в който клиент може да се възползва от правото на отказ на поръчката). Процесът е лесен и автоматизиран – не е нужно да правите нищо допълнително. Колкото повече пазарувате, толкова повече точки събирате, което ви дава възможност да се възползвате от още по-големи отстъпки в бъдеще.
Системата класифицира клиентите в три категории – "Бронз", "Сребро" и "Злато“" в зависимост от общата стойност на направените покупки за последните 12 месеца:
"Бронз": Всички клиенти, които са направили покупки на обща стойност до 999 лв. за последните 12 месеца. Клиентите в тази категория получават 1 точка за всеки похарчен лев.
"Сребро": Клиенти, които са достигнали категория "Бронз" и са направили покупки на стойност между 1000 лв. и 9999 лв. за последните 12 месеца. Те получават 2 точки за всеки похарчен лев.
"Злато": Клиенти, които са достигнали категория "Сребро" и са направили покупки на стойност над 9999 лв. за последните 12 месеца. Те получават 3 точки за всеки похарчен лев.
При първа поръчка всеки клиент автоматично попада в категория „Бронз“, независимо от стойността на поръчката.
Пример 1:
Пример 2:
Пример 3:
Категории на точкуване
Системата класифицира клиентите в три категории – "Бронз", "Сребро" и "Злато“" в зависимост от общата стойност на направените покупки за последните 12 месеца:
"Бронз": Всички клиенти, които са направили покупки на обща стойност до 999 лв. за последните 12 месеца. Клиентите в тази категория получават 1 точка за всеки похарчен лев.
"Сребро": Клиенти, които са достигнали категория "Бронз" и са направили покупки на стойност между 1000 лв. и 9999 лв. за последните 12 месеца. Те получават 2 точки за всеки похарчен лев.
"Злато": Клиенти, които са достигнали категория "Сребро" и са направили покупки на стойност над 9999 лв. за последните 12 месеца. Те получават 3 точки за всеки похарчен лев.
При първа поръчка всеки клиент автоматично попада в категория „Бронз“, независимо от стойността на поръчката.
Пример 1:
Ниво преди направена поръчка (на база предходни покупки на стоки за последните 12 месеца) | Стойност на поръчката | Натрупани точки след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Ниво след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Точкуване при последваща поръчка |
---|---|---|---|---|
Бронз | 500лв. | 500 точки | Бронз | 1лв. = 1 точка |
Пример 2:
Ниво преди направена поръчка (на база предходни покупки на стоки за последните 12 месеца) | Стойност на поръчката | Натрупани точки след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Ниво след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Точкуване при последваща поръчка |
---|---|---|---|---|
Бронз | 1500лв. | 1500 точки | Сребро | 1лв. = 2 точки |
Пример 3:
Ниво преди направена поръчка (на база предходни покупки на стоки за последните 12 месеца) | Стойност на поръчката | Натрупани точки след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Ниво след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Точкуване при последваща поръчка |
---|---|---|---|---|
Сребро | 1500лв. | 3000 точки | Сребро | 1лв. = 2 точки |
Обновено на: 01/07/2024
Благодарим ви!